Jak vypustit palivo zahradního traktoru?

Jak vypustit palivo zahradního traktoru?

Jak vypustit a vyměnit benzín v zahradním traktoru?

Nefunguje Váš zahradní traktor správně? Trápí Vás problémy s těžkým startováním a špatným volnoběhem? Ve většině případů lze tyto problémy přičíst špatnému palivu. Zde je to, co potřebujete vědět o tom, kdy, jak a proč vypustit palivo z palivového systému Vašeho traktoru.

Proč je třeba vypustit palivo?

Složení benzinu je vyvíjeno s ohledem na moderní automobily, což způsobuje problémy s malými motory, zejména s přibývajícím věkem paliva. Jak k tomu dochází, závisí na palivové směsi. Etanol je hygroskopický, při stání absorbuje vodu a vypadává ze suspenze, což může vést k problémům se startováním a korozi.

"Čistý" benzin nevyužívá rozpouštěcích vlastností etanolu, takže rychle degraduje. Jak se rozkládá, lakuje součásti a vytváří vosky, které ucpávají palivové potrubí a karburátor.

Zatímco benzín, který natankujete do nádrže svého automobilu, se spálí za týden nebo dva, spotřebování paliva v kanystru, který používáte pro traktor, může trvat týdny nebo měsíce. Karburátory také nedokážou tak dobře zajistit odpařování paliva a jak palivo stárne, neodpařuje se tak snadno. I bez problémů s korozí a lakováním se motor s přibývajícím palivem hůře startuje.

Kdy je třeba vypustit palivo?

U většiny motorů je třeba veškerý benzín spotřebovat dříve, než se vyčerpá. Společnost Cub Cadet a její partneři v oblasti motorů, včetně společností Kohler, Honda, Kawasaki a Briggs & Stratton, doporučují spotřebovat palivo do 30 dnů od zakoupení. Tuto dobu lze prodloužit až na 90 dní, pokud je palivo krátce po zakoupení smícháno se stabilizátorem.

Z tohoto pravidla existuje jedna výjimka: motory Cub Cadet EFI. Ty mohou používat neošetřené palivo staré několik měsíců a mohou být skladovány mimo sezónu se stabilizovaným palivem v nádrži. To se nedoporučuje u motorů jiných výrobců vybavených systémem EFI

Co mohu dělat se zaschlým palivem?

Pokud je palivo čisté, EPA doporučuje doplnit ho do nádrže osobního nebo nákladního automobilu. Motory se vstřikováním paliva jsou méně citlivé na prošlé palivo a toto palivo bude zředěno benzínem, který je již v nádrži.

Pokud je palivo znečištěné nečistotami nebo vodou, mělo by být odvezeno do střediska nebezpečného odpadu k likvidaci.